Ingen varer i kurven
Ingen varer i kurven
I alt: 0,00 DKK
Gå til kurven

Karin Poulsen, dyrlæge (ejer)

Karin er vores seniordyrlæge.
Karin startede lige efter eksamen 1990 på Aabybro Dyrehospital som assistent hos Kirsten og Knud Boeck.

Igennem karrieren har Karin arbejdet på flere dyreklinikker og har derfor samlet erfaring som både smådyrspraktiserende og som kvæg- og hestepraktiserende dyrlæge.

Ud over de gængse opgaver som alment praktiserende dyrlæge har Karin specielt dygtiggjort sig i tandbehandling hos hund, kat og hest. Et andet hjertebarn har været reproduktion hos hest – insemination og drægtighedsscanning.

Privat bor Karin på et nedlagt landbrug i Fristrup sammen med sin mand Lars og deres 3 store drenge.
Her fordrives fritiden med have, hest, hund, kat og får.

Line F. Antonisen, dyrlæge

Line blev færdiguddannet dyrlæge i januar 2019 og startede på Aabybro Dyrehospital i maj 2019. Line er at finde på klinikken hvor hun beskæftiger sig primært med hund og kat, men også med glæde kigger på kaniner og små gnavere. Under sit studie var hun ansat på et katteinternat og har derfra fået en stor interesse for katte og kattesygdomme, hvlket hun senere har bygget videre på med diverse kurser.

Privat bor hun i Aalborg med sin mand og datter.

Mona Friis-Wandall, dyrlæge

Mona blev færdiguddannet dyrlæge i februar 2019 og startede på Aabybro Dyrehospital i juli 2021. Mona er til at finde på klinikken hvor hun beskæftiger sig primært med hund og kat, hvor hun både har interesse for kirurgiske og medicinske patienter. Hun har tidligere arbejdet med smådyr inden hun kom hertil.

Privat bor hun med sin mand, søn og flat coated retriever Theo.

Lige nu er Mona på barsel

Lotte Larsen, dyrlæge

Lotte startede på Aabybro Dyrehospital juni 2023. Hun blev uddannet i 1996.
Gennem karrieren har Lotte arbejdet med både smådyr og produktionsdyr.

Idag beskæftiger hun sig udelukkende med kæledyr. Især katte har en stor interesse.

Hun har løbende gennemgået efteruddannelse indenfor bla. kattesygdomme, tandbehandlinger, kirurgi, fysioterapi, reproduktion og halthed.

Privat bor Lotte i Grindsted ved Hammer Bakker.
Familien består af mand, 2 børn, 1 hund og 1 kat.

Githa Munch,  veterinærsygeplejerske

Githa blev uddannet som veterinærsygeplejerske i marts 2023.
Hun er uddannet som hundetræner ved DCH og opdrætter ved DKK.
Hun har desuden opdrættet og udstillet Boston terrier.

Privat bor hun i Nørhalne sammen med sin mand, 2 døtre, 2 hunde og 2 heste.

I vil ofte møde hende bag skranken eller i telefonen, hvor hun står klar med hjælp.

Heidi Tausen, veterinærsygeplejerske

Heidi blev uddannet som veterinærsygeplejerske i oktober 2017 og startede på Aabybro Dyrehospital Maj 2019.
Privat bor hun i Mou, med sin kæreste, 2 sønner og 2 hunde.

Anna Andreasen, 3. års veterinærsygeplejerskeelev

Anna startede på Aabybro dyrehospital som elev i Juli 2021, og er færdiguddannet veterinærsygeplejerske til Juni 2025.

Hun bor i Nørresundby med sin hund Loke.

På klinikken vil i oftest møde Anna bag skranken eller i telefonen, hvor hun står klar med råd og vejledning.

Når Anna ikke er at finde på klinikken, er hun i Kolding på skoleophold.

Peter Bande Mose, medhjælper

Peter er ansat hos os på deltid, hvor han  gør rent, kæler for de indlagte patienter og hjælper til.

Peter er hørehæmmet, så han lærer os på dyrehospitalet lidt tegnsprog, hvilket er meget spændende.